Prime Vision/TNT Recognition Viral Game en buzzcampagne

Prime Vision – een onderdeel van TNT/TNO Delft – was op zoek naar een internationale viral game waarmee wereldwijd leads opgevangen konden worden. De start van de buzzcampagne en lancering was de internationale beurs in Londen.

Prime Vision/TNT Recognition Viral Game en buzzcampagne

De uitrol van de crossmediale campagne voor de b2b viral game was met brede multimediale ondersteuning, zoals diverse schermen rondom de stand (narrowcasting) – en flyers (met partner Vormgeven.nl), maar ook buzzvideo’s verspreid via sociale media en e-mails.

De vraagstelling:

Creëer crossmediaal een viral game van internationale allure waarbij de complexe diensten van TNT/TNO helder en speels worden toegelicht. Zorg voor een opvang van kwaliteitsleads.

Prime Vision/TNT Recognition Viral Game en buzzcampagne

Een impressie van onze aanpak:

  • Ontwikkeling viral game.
  • Crossmediale aanpak met playability offline en online.
  • Crossmediale campagne met onder andere de inzet van een beurs, met boek, e-mailcampagne, virale campagne en inzet website, social media en partnersites.
  • Database- en leadbeheer.

Geleverde diensten:

  • interaction design;
  • visual- en webdesign;
  • volledig online boeksysteem;
  • content strategie internationale events en buzzcampagne;
  • Top 100 score-systeem;
  • uitnodiging – opnieuw spelen systeem bij acceptatie;
  • online evaluatie-systeem en dashboard;
  • gameflow (herkenning postcode);
  • zoekmachinemarketing;
  • social media marketing;
  • visuele storytelling en webvideo’s;
  • schrijven voor het web – herschrijving;
  • programmering (onder andere Oracle, PHP, MySQL);
  • samen met partnerbureau Vormgeven.NL concent creatie, mailings, social webvideo’s;
  • brochures, infographics en  overige web visuals