Bureau AtMost heeft voor toonaangevend platform Hifi.nl SEO-optimalisatie en expert contentmarketing gerealiseerd. Daarbij trainingen om het platform te laten “boeien”.
Samen met het platform is een contentstrategie van Boeien & Binden ontwikkeld. Quote uit de strategie:
Kijken we een strategische stap verder, dan zullen alle vormen van effectieve contentmarketing vooral moeten boeien en binden wil het effect hebben. Content speelt bij elk onderdeel van de online marketingmix een vitale rol. Content bestaat niet alleen uit tekst, met content worden ook de afbeeldingen, apps, dialogen, reviews, video’s en social media updates bedoeld. Zonder content is er geen juiste informering, zonder content is er geen juiste communicatie met de gebruiker of bezoeker. Zonder boeiende content is
er geen interactie en daarmee weinig kans op enige vorm van conversie. Oplossingen voor het gestructureerd houd- en van content zijn het aanmaken van een huisstijlboek voor content en “communitymanagement”.
Over Hifi.nl
Sinds het online gaan van HiFi.nl in 1999 is de missie altijd dezelfde gebleven. Ook bijna 25 jaar later formuleren ze die daarom als volgt;
Door de belangstelling in, en het enthousiasme voor, natuurgetrouwe weergave van muziek en film te voeden en te vergroten, slaat HiFi.nl als belangrijkste onafhankelijke medium in de Benelux de brug tussen productaanbod en (potentiële) klanten.
Niet voor niets definiëren zij “HiFi” als de ‘hoogwaardige’ of ‘waarheidsgetrouwe’ weergave van muziek en film via audio- en videoapparatuur. HiFi.nl wil de hedendaagse consument veel, goede en correcte informatie verschaffen over audio-/videoproducten, achtergronden en film- en muziektitels. De doelgroep is primair de Nederlandssprekende muziekliefhebber binnen de Benelux. De muziekliefhebber met de voorliefde voor een kwalitatief hoogwaardige en natuurgetrouwe muziekweergave. Hierbij richten ze ons op betaalbare maar kwalitatief goede hi-fi, premium hi-fi, high-end audio en head-fi. HiFi.nl richt zich primair op nieuws, trends, technologieën, informerende achtergrondartikelen, product- en albumreviews.
Ze proberen onze lezers een zo volledig mogelijk beeld te geven van fabrikanten, importeurs, agenten, speciaalzaken en retailketens die binnen de Benelux actief zijn. HiFi.nl neemt zonder uitzondering een onafhankelijk journalistiek standpunt in.