AtMost case Somfy: E-commerce contentmarketing en shop conversie-optimalisatie

Het kan echt. Jouw huis omtoveren tot een plek die met je meeleeft. Dat weet wat jij wilt, eist of wenst. Dat altijd voor je klaarstaat en “aan een half woord genoeg heeft”.

Het klinkt misschien als science fiction. Maar het is echt binnen handbereik. Letterlijk. Via een app op je smartphone of tablet.

Digital en online marketingbureau AtMost mocht Somfy voorzien van gerichte b2b- socialmediamarketing, contentmarketing en advies op gebied van weboptimalisatie door de kanalen heen (crosschannel) door middel van inspiratiesessies met het team e-commerce en shopping experience.

De vraagstelling:

Inspiratie, creatie, update en het brengen van e-commerce en online marketing richting met gebruik van contentmarketing, sociale media en e-commerce.

Geleverde diensten:

  • sociale media marketing;
  • inspiratie online strategie;
  • crosschannel aanpak advies;
  • contentmarketing advies;
  • inspiratie sessies en workshop. 

Somfy is een Frans bedrijf dat in 1969 begon met het innoveren van de motoren van zonweringen. Nu is het uitgegroeid tot een van de grootste bedrijven in het automatiseren van zonweringen.

 

Gerelateerde artikelen op AtMost.nl: