Een totale restyle van een online campagne en portal + converterende, online toepassingen die gericht moesten zijn op resultaat. Nuchter is sociale media langzaam geïntegreerd en begonnen de vruchten zich af te werken van de door AtMost tevens ingebouwde zoekmachinemarketing elementen om daadwerkelijk online woningen te verkopen.

Zo een 80% van het website-bezoek komt via de zoekmachines, raakt overtuigd en converteert voor een groot deel. Opnieuw het bewijs dat een juiste benadering via online scoort! Ook in de vastgoedmarkt in een moeilijke tijd. Het gekoppelde e-mail/ CRM-systeem zorgt voor het warm houden van de online relatie en de eenvoudige te bedienen AtMost-CMS werkt snel en effectief voor de klant Heijmans Vatstgoed.

De vraagstelling:

“Bied een KOSTENEFFICIËNTE oplossing, portal en online marketing voor de verkoop van nieuwbouwwoningen

Geleverde content- en onlinemarketing diensten:

  • crossmediale portalstrategie
  • concept en online leadmarketing
  • social media en contentmarketing
  • social selling
  • SEO (zoekmachinemarketing inbouw)
  • videomarketing
  • AtMostCMS-systeem in aangepaste versie erin (aangepast aan de eigenzinne pagina-opbouw)
  • projectmanagement incompany
  • zoekmachinemarketing met  top 5 noteringen met top lokatie- en woninggerichte keywords
  • online meting en analyses
  • AtMost.TV webvideo’s en social media buzz van de start koop en vastgoedpresentaties
  • programmering (onder andere jQuery, CSS, JS, HTML5, PHP, MySQL)
  • online CRM en e-mailsysteem (AtMostMAIL)
  • visual- en webdesign
  • website usability