Mediacampagne bestseller Handboek Online Marketing 7 is begonnen

De aankondiging van het HOM7 is hier. Het prestigieuze Handboek Online Marketing is crossmediaal en vooral coronaproof. Zo is het boek met alle digitale opties ultiem geschikt voor hybride onderwijs en kent een nog brede en groter digitaal platform vol tutorials.

Bent u klaar voor online marketing 5.0 en onderwijs 5.0? 

“Het vernieuwde Handboek Online Marketing 7 is door het gebruik van QR-codes, top-experts en veel bijlagen, niet alleen een didactische revolutie; het boek is vooral compleet, crossmediaal en actueel.”

Het zeer praktische studie- en managementboek is in zijn zevende herziene editie totaal vernieuwd en nog completer gemaakt. Het gebruik van QR-codes, nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op de online marketingmix, komen uitgebreid aan bod in een strakke structuur. Videotutorials maken het HOM7 nog praktischer.

‘Het Handboek Online Marketing 7 (#HOM7)’ verschaft je als (toekomstig) onlinemarketeer zowel de theoretische grondslagen als de praktische tools om een effectieve onlinemarketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Doorspekt met voorbeelden uit de praktijk laat Patrick Petersen zien hoe onlinemarketing bedacht en uitgevoerd kan worden om effectief te zijn.

‘Het Handboek Online Marketing 7’ is een praktisch en crossmediaal boek met op de ondersteunende website www.handboekonlinemarketing.nl veel extra video’s, interviews, extra webinars, kleurrijke modellen en opvallende cases.

Het boek kent bovendien bijdragen van experts die de strategische visie op gebied van online marketing tot ver in de toekomst brengen. Leerzaam én inspirerend.

Gerelateerde artikelen op AtMost.nl: