Het is tijd om de marketinginzichten en thought leadership-artikelen te onthullen die je in 2024 het meest hebben geïnspireerd. Dus als je iets hebt gemist, is dit je kans om de creatieve inzichten, retailtrends, AI-toepassingen en meetgidsen te herontdekken die Noordse en Benelux-marketeers de afgelopen zes maanden hebben gelezen. Aldus Google.
Thought Leader
Nina Schick heeft jarenlang toonaangevende bedrijven aan de frontlinie van AI-ontwikkeling en prominente wereldleiders geadviseerd. Zij was de hoofdspreker op ons Think 2024-evenement en schetst in dit artikel de impact die AI zal hebben op zowel professioneel als maatschappelijk vlak, bespreekt de realiteiten en ontkracht de mythes. Ontdek hoe AI jouw marketing-veranderaar kan zijn…
Wij staan op een keerpunt in de menselijke evolutie.
Lees hier het betreffende marketing nieuws trends artikel.
AI-inzichten
Ontdek drie manieren waarop AI groei kan stimuleren door de marketingtrechter. James van Thiel van Google legt uit hoe AI de klantreis kan vereenvoudigen en winstgevende groei kan realiseren, met voorbeelden van Noordse en Benelux-merken. Met bruikbare inzichten voor alle marketeers om dit vakantieseizoen te gebruiken.
Verander en slaag met AI. Lees hier het AI-artikel.
Data- en meetstrategie
Het is essentieel dat marketeers geen tijd en budget verspillen aan experimenten van lage kwaliteit. Daarom hebben we het Experiments Playbook gelanceerd, met bewezen inzichten en stapsgewijze instructies voor het uitvoeren van experimenten die zowel het effect van je media kunnen bewijzen als verbeteren.
Download en ontdek hoe je vandaag nog hoogwaardige marketingexperimenten kunt uitvoeren, zodat je klaar bent voor piek in het winkelseizoen van morgen.
Begin met hoogwaardige experimenten. Lees hier het artikel.
Retailtrends
Van retailtainment tot technologie die de ervaring verbetert, ontdek hoe je in 2024 verbinding kunt maken met Noordse en Benelux-shoppers. Met een overzicht van meer dan 30 markten, zeven winkelcategorieën en vijf jaar aan gegevens, biedt het een must-read gids voor het komende feestseizoen.
Krijg een concurrentievoordeel. Lees meer over deze marketing retailtrends in dit artikel.
Diversiteit, gelijkheid en inclusie
Vier de marketeers en bedrijven in de Noordse en Benelux-landen die impactvolle veranderingen doorvoeren op het gebied van diversiteit, gelijkheid en inclusie (DEI).
Bij Heineken geloven ze dat werken aan DEI, zowel intern als in marketinginspanningen, niet alleen het juiste is om te doen, maar ook goed is voor het bedrijf. Lees over hun recente experiment, waarbij de ex-profvoetballers Jill Scott MBE en Gary Neville van social media-accounts wisselden om genderbias onder de aandacht te brengen. Lees hier het trendsartikel.