AtMostTV campagne: Wonen in Volgerlanden is contentgerichte socialmediamarketing

Intensieve online marketingmix met veel contentmarketing.
Intensieve online marketingmix met veel contentmarketing.

De Volgerlanden in de Drechtsteden betrof een project – en unieke woon- en leeflocatie – waar al veel werd gebouwd. Digitaal is deze markante woonbeleving uniek te vormgeven. Met lokale zoekmachinemarketing, actieve blogging en meer sociale media marketing moesten wij met bureau AtMost de focus krijgen op deze site en dus het project.

Samen met Bouwfonds Ontwikkeling/BPD en AtMostTV heeft digital en online marketing bureau AtMost voor intensieve sociale media en een contentstrategie gekozen die werkt.

emma_ondervraagt_terra_mare6 | AtMostTV filmt Bouwfonds De V… | Flickr

Veel sociale media links – handig voor zoekmachine autoriteit – en contentbeheer in een unieke online nieuwbouwoplossing die werkt!

Interview met Erik van der Wal (Bouwfonds) over wonen in De ...

De vraagstelling bij dit online marketing project:

“CREËER een wervend, crossmediale portal vol woonbeleving voor de nieuwe woonwijk in de duinen, daarbij social selling en wervende contentmarketing voor de woningen.

Geleverde online marketing diensten:

  • portalstrategie;
  • social local mobile;
  • contentmarketing;
  • interaction design;
  • visual- en webdesign;
  • website usability;
  • videomarketing met parter AtMostTV;
  • concept en online leadmarketing;
  • socialmediamarketing;
  • SEO (zoekmachinemarketing inbouw);
  • AtMostCMS-open source systeem in aangepaste versie erin (aangepast aan de pagina-opbouw);
  • contentbeheer samen met BPD;
  • zoekmachinemarketing met lokale zoektermen omgeving Drechtsteden;
  • online meting en analyses;
  • AtMostTV webvideo’s en social media buzz van de start koop en vastgoedpresentaties.

Gerelateerde artikelen op AtMost.nl: