Klantcase: Contentstrategie en contentmarketing voor T-Mobile (Odido) Nederland

T-Mobile Nederland.
T-Mobile Nederland.

T-Mobile Nederland wilde van traditionele reclame vooral naar inhoudelijke boodschappen die vooral een branding impact kennen. De content moet betrokkenheid opwekken.

De vraagstelling:

Ontwikkel een succesvolle multichannel contentstrategie waarbij de uiteindelijke contentmarketing direct aansluit bij de aanwezige sociale media marketing.

Lange tijd inweken

Contentstrategie + contentmarketing voor T-Mobile Nederland over een periode van ruim vijf jaar.

  • Het begin: AtMost is begonnen met inspiratiesessies gericht op het vergroten van kennis op gebied van contentmarketing en socialmediamarketing.
  • Vervolgens is samen met de afdeling CRM, databasemarketing, social media en social business een richting cq. story gemaakt dat als kader moet dienen voor de operationele contentmarketing.
  • In gerichte teams in een groot aantal contentvormen ontwikkeld.

Geleverde diensten in de operationele fase:

  • contentmarketing;
  • visual storytelling;
  • strategie sessies;
  • blogmarketing;
  • platformstrategie;
  • ontwikkeling contentstrategie;
  • content en zoekmachinemarketing;
  • social media marketing;
  • engaging content.