
T-Mobile Nederland wilde van traditionele reclame vooral naar inhoudelijke boodschappen die vooral een branding impact kennen. De content moet betrokkenheid opwekken.
De vraagstelling:
“Ontwikkel een succesvolle multichannel contentstrategie waarbij de uiteindelijke contentmarketing direct aansluit bij de aanwezige sociale media marketing.“
Lange tijd inweken
Contentstrategie + contentmarketing voor T-Mobile Nederland over een periode van ruim vijf jaar.
- Het begin: AtMost is begonnen met inspiratiesessies gericht op het vergroten van kennis op gebied van contentmarketing en socialmediamarketing.
- Vervolgens is samen met de afdeling CRM, databasemarketing, social media en social business een richting cq. story gemaakt dat als kader moet dienen voor de operationele contentmarketing.
- In gerichte teams in een groot aantal contentvormen ontwikkeld.
Geleverde diensten in de operationele fase:
- contentmarketing;
- visual storytelling;
- strategie sessies;
- blogmarketing;
- platformstrategie;
- ontwikkeling contentstrategie;
- content en zoekmachinemarketing;
- social media marketing;
- engaging content.